You must login to submit a friend request, Click Here to login!
Country*Girl
(Texas)
Last Online: 4 years ago
Send A Message
My Animals
Lady
My Shows
School:
FFA:
4H:
Interests Showing steers!!!!! Hanging out with friends and family!!!! Playing sports!! Working in the barn!!!!
Favorite Quotes: "If you don't go after what you want, you'll never have it. If you don't ask the answers always no. If you don't step forward, your always in the same place." "When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile." "You are not fully dressed until you wear a smile." "Some girls play with dolls, REAL GIRLS do hunting!!!!"
Favorite Music: country and a little rap!!
Favorite Television Shows: cmt!!!!
Favorite Movies: 8 seconds and Flika!!
Why I show: i show because my uncle showed and my cousins show so i show and now i love working in the barns and showing!!!!!!!!
Media

JessyOkie
Shelby_Loves...
Caisoid
powerstokeco...
twilightersh...
Ingle cattle
*DaNiElLe*
janiceprevo
IvY
~Morgan Taylor~
cabchase08
american...
View All Friends
STORMIN MOORMAN
October 15, 2009 at 12:41:25 AM
nuthin much besides my animals and school wbu?
*mikayla.lynn*
August 8, 2009 at 02:58:02 AM
nope...you???
Kelly Garrett
August 6, 2009 at 04:07:55 PM
hey! which one of your cousins has the RTR and which one is he in the profile picture? Its sooo confusing...:)
*mikayla.lynn*
August 4, 2009 at 10:33:23 PM
chilling!!!! you???
Will
August 4, 2009 at 06:48:47 PM
hell no school sucks
Kelly Garrett
August 3, 2009 at 06:22:10 PM
the guy at my school that just pasted away
K_Kelso
August 1, 2009 at 06:10:45 AM
omg hey girly was up??
Will
July 31, 2009 at 08:48:37 PM
playin baseball
*mikayla.lynn*
July 30, 2009 at 05:52:53 PM
Heyy!!
K_Kelso
July 26, 2009 at 05:15:46 AM
I was I was...
Kelly Garrett
July 24, 2009 at 06:01:39 PM
what are you talking about
Kelly Garrett
July 23, 2009 at 04:03:36 PM
hey girl did anybody tell you yet that i might get botox i went to the doctor yesterday and she it might be something i should look into
Will
July 2, 2009 at 05:25:13 PM
no
*lexi*
July 2, 2009 at 03:18:54 PM
hey gurl
Taylor =]
June 30, 2009 at 07:39:46 PM
Thats is my favorite song! lol
Taylor =]
June 30, 2009 at 07:32:50 PM
aw(: thanks!
*lexi*
June 30, 2009 at 04:23:37 PM
YAH LOL
*lexi*
June 30, 2009 at 04:19:51 PM
dat sux
*lexi*
June 30, 2009 at 04:03:16 PM
there and back
*lexi*
June 30, 2009 at 04:02:52 PM
atlest yall tried ur hardest! ...no more drivin 90 miles!!! lol
*lexi*
June 30, 2009 at 03:57:01 PM
wat did yall lose or somethin?
*lexi*
June 30, 2009 at 03:44:17 PM
i dont know if i can cuz if we win our all star games then we might have one on friday...... ill just call u l8r
*lexi*
June 29, 2009 at 08:07:06 PM
hay gurl wat u doin?
Taylor =]
June 29, 2009 at 05:30:14 PM
No problem
*lexi*
June 29, 2009 at 04:54:33 PM
it was super fun!!!! U KNOW SINCE MY GANGSTA WAS THERE! lol
Kelly Garrett
June 26, 2009 at 09:40:57 PM
ya sometimes
Kelly Garrett
June 26, 2009 at 07:36:44 PM
my whole face in bright red and only the back of my arms got sunburned not the front...and the middle of my back didn't either only the sides.. the top of my feet and my legs are burned bad too its really painful
Kelly Garrett
June 26, 2009 at 07:24:12 PM
my sunburn hurts so bad... hurts worse than yesterday... i look like a lobster... its really really really bad!
Will
June 24, 2009 at 06:08:04 PM
just dont like to be on
Kelly Garrett
June 24, 2009 at 04:56:05 PM
no probably around 9 or 9:15 because we don't get finished in the barn until about 8:45 of 9 anyways
Advertisers
Contact Us
Terms of Service
Privacy